woensdag 19 maart 2014

Week 7

Met vlag en wimpel slaag ik als opnameleider bij het semi-live programma CTV Voetbal!
De montage ging zeer gesmeert door mijn leiding en het gesprek aan tafel ging ook goed. Er waren niet echt sterke afkappingen en toch bleef het gesprek boeiend (het viel niet in herhaling). Dit is ook mede te danken aan de time-management die ik bij hield.
Het was wel een flinke klus, maar na een kwartier had ik het wel onder controle. volgende week mag ik het weer doen.

Deze week wil ik overwerken om zo een kaal te krijgen van Zieuws, tijdens werkuren lukt het niet want ze gebruiken hier CS6 en ik heb CC. Wat er dus gebeurd als hun mijn bestanden inlezen is dat alle keyframes en effecten weg zijn en dat zijn er nogal wat.

Ik ga dus alles herbouwen in CS6.

Deze keuze is vooral ontstaan omdat ik vandaag werd een hele dag te gaan filmen volgende week en daar geen ja op kan zeggen omdat ik het nieuws-programma moet maken.

Ook kijkend naar wat ik wil leren is dat in mijn nadeel want ik wil inderdaad een volledige productielijn meemaken van een nieuw programma.
Maar ik wil ook alle AV Technieken in de vingers krijgen en me comfortabel voelen als ik aan een geluidstafel sta of als ik een camera vast heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten