woensdag 19 maart 2014

Week 6

Maandag heb ik niet aan de geluidstafel gestaan maar deed ik de opnameleiding onder toezicht van de reguliere opnameleider.
Het was heel erg spannend want ik ging er heel erg onvoorbereid in.
Het is al met al wel goed gekomen, veelal door de vele correcties die ik kreeg van de opnameleider. Toch had hij er genoeg vertrouwen in om de week daarna op vakantie te gaan en het aan mij over te laten.
De rest van de week is eigenlijk voor mijn leerproces niet bijzonder geweest.
Ik heb wat kilometers gemaakt met het monteren van Zieuws, ik probeer steeds wat nieuwe dingen zoals telefoon interviews, gephotoshopt beeld en zelf heranimatie van beeld.
Er is veel flux omda tik vaak moet wachten op aangelevert materiaal. Soms ben ik om 12 uur al klaar, soms om 6 uur pas.
Deze week was er een uitzending net een seconde op tijd op de zender. Ik sprong letterlijk uit m'n stoel zo close wat het!
Intussen ben ik zelf ook een paar keer op TV geweest, met m'n stem en (vaak in de achtergrond) op beeld. Dit is bewust en ik vind dat eigenlijk heel erg tof.
Voor m'n optreden vrijdag heb ik mezelf in de uitgaanskalender gezet (ook de andere bands dus ik stond maar 1 seconde in beeld).

Het wordt tijd dat ook anderen Zieuws kunnen gaan monteren. Dit kan ik nu wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten