woensdag 12 maart 2014

week 5

Zo Zieuws gaat als een trein nu.

Ik begin deze week sowieso achter de geluidstafel bij CTV Voetbal.
Dit is even iets heel anders dan da tik gewent ben, live een praatprogramma tafelen is heel anders als muziek tafelen. Vooral omdat je met ruis zit en verschillende volumes in stemmen.
Als mensne bijvoorbeeld lachen moet ik meteen anticiperen, maar niet zodanig dat het klinkt alsof ik ze tegenhoudt lol te hebben aan tafel.

Het was een leuke uitdaging, ik voelde me er snel comfortabel (op een aantal schoonheidsfoutjes na)

Ik besteed de rest van mijn week aan Zieuws en Zieuws alleen.
Ik moet het stokje gaan overdragen aan mijn collega's dus m'n workflow moet verder wordne geoptimaliseerd. 9 uur werken aan een quick&dirty programma is niet goed.
Ik kan het monteren (als ik alles heb) in 2 uur. Maar mijn record in de praktijk is 6 uur.

Dat kan dus beter.

Hier kan je een aflevering zien:

http://ctvzeeland.nl/uitzending/zieuws-vrijdag-7-maart-2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten