maandag 26 mei 2014

week 16

Eind in zicht, na deze week heb ik nog 3 weken te gaan.

Ik mail m'n docent over mijn eindpresentatie en het is nu helder.
15min. overtuigen dat ik hier iets geleerd heb en wat dat dan is.
Ik denk dat ik een side-by-side ga doen van m'n 1e repo en een latere repo.
Het verschil is namelijk gigantisch!

verder heb ik een uitzending Zieuws natuurlijk gerendered. De aller eerste uitzending heb ik ook nog dus daar zijn ook wel side-by-side's over te doen.

Ik wil ook een klein algemeen stukje presenteren, maar ik weet nog niet precies hoe ik dat wil doen.
De inhoud wordt dan wat mijn taken waren en hoe ik daarin gegroeit ben.
Ook wil ik aanstippen welke extra dingen ik gedaan heb en een klein beetje over m'n uren praten. (ik was bijna elke dag een kwartier later op stage, maar bleef bijna altijd een uur of meer langer.)




En uiteraard laat ik tijd over voor een Q & A. Denk dat dat gedeelde eigenlijk het interesanste wordt.

Enfin.
Week 16 begon ik NIET met voetbal.
Ik was er wel bij, maar ik had geen taken behalve het helpen op- en afbouwen.
Ik heb deze week vooral veel Zieuws gemonteerd. een beetje het oude bekende doorknallen.
Zieuws is eigenlijk het minst interesante van m'n stage nu. Vooral omdat het koek en ei geworden is.
Ik heb wel iets aan het design aangepast en het werkt prima op televisie. (ik frame nu alle media in een vast vlak, zodat de resoluties niet verspringen en ik kan animeren binnen dat frame).
Ik draai ook een 2-tal repo's. niet camjo, slechts camera werk.
Maar wel met een JVC'tje en een shoulderrig. Stukken moeilijker dan een P2 schoudercamera.
Het gaat me wel goed af, kreeg net nog een compliment dat het er echt goed uitzag.
Wel vergeet ik soms dingen, zoals een extra establishing shot van de locatie waar we zijn.
Ik establish wel, maar dat mag ruimer zijn, zodat de editor kan kiezen.
De rest gaat altijd goed. Zo goed dat ik maybe een beetje te makkelijk erover ben gaan denken.
ik heb wat onrustiger gefilmd (zoals m'n collega zei). Ik zou het zelf wat 'losjes' noemen.
Het beeld zit goed in de uitzending hoor. Maar het is te zien in het ruwe materiaal dat ik wat makkelijker doe.

Goed. week 16 klaar.
3 weken te daan.
2 weken tot presentatie.

ohja en ik moet ene minor gaan doen, moet ik ook nog uitvogelen etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten