woensdag 7 mei 2014

week 12 & week 13

Week 12 ging me eigenlijk helemaal niet goed af, ik gaf al aan dat ik me nog niet helemaal hersteld voelde en dat eiste weer zijn tol deze week.
Misschien ben ik een beetje overwerkt, ik weet het niet.

Ik begon Maandag met de audiotechiek van het semi-live praat programma CTV Voetbal.
Ik had nu niemand meer die over m'n schouder mee kon kijken dus een mooie proef of ik goed heb opgelet de weken hiervoor.
En ja dat heb ik, ik kon alles aansluiten en ik heb de techniek gedaan en alles was goed!

Ik probeer mezelf nu ook meer uit te dagen met het Nieuws-overzichtsprogramma Zieuws.
Ik ben begonnen met het bedenkenvan een workflow die me meer vrijheid heeft om bijv. plaatjes te animeren.

Ik heb wederom Het weer met Jos Broeke gefilmd (alsmede de reportage die daaraan vooraf ging)
Ik vond dat het goed ging maar de seniors hier zijn het daarnog niet mee eens.
Ik ga binnekort eens samen zitten en kijken naar alle kleine dingen waar ik beter op moet letten.
Ik had o.a. last van de zon, die verschool zich steeds achter de wolken en kwam weer terug, waardoor de belichting veranderd.

Week 13 Gaat weer een stuk beter, misschien heb ik doorgezet met een virus ofzo en voel ik me daarom vaak moe en heb ik groeiende last van(bekende) pijnen. Het belangrijkste is, is dat ik me stukken fitter voel.
CTV Voetbal was een rinse&repeat. Ik vond het stukken beter gaan, ik zat er veel relaxter. De medewerkers hier vonden het ook goed.
Ik heb een workflow bedacht voor Zieuws, maar ik moet even de kans ook krijgen om een nieuwe template te maken.
Ik ga dan zodanig werken dat ik elke week de oude edits kan verwijderen, want m'n harde schijven zijn vol aan het raken.
Ik neem ook een Camjo-klus aan. Ik ga Donderdag (morgen) solo op pad om de beste schoolband van nederland te filmen. Ik heb er zin in!

Ik ben deze week ook duidelijk bezig geweest met wat extra dingen aan Zieuws, ik heb wat animaties gemaakt. Het kostte me veel meer werk dan anders en de 'pay-off' is heel erg klein (het gaat maar om een paar seconde beeld, per dag). Maar ik merk aan mezelf dat ik uitdagingen zoek (en vindt).


Nu nog zonder controle blogs typen zonder al te harde fouten. Ik was wat dingen aan het terug lezen, maar sommige zinsconstructies zijn ehm... apart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten