woensdag 26 februari 2014

Week 3


Ik neem dus dan toch maar even de JVC mee naar huis. Ik denk dat ik haar nu beheers.

De andere camera is een Panasonic, die schiet op een P2 kaart. het is een schoudercamera.
Voor deze heb ik ene tutorial gekeken, instructie gevraagt en hem nu 3x in actie gezien.
Ik wil als ik tijd heb er even mee schieten rondom het kantoor om er een feel voor te krijgen.
Ik denk namelijk dat het heel erg handig gaat zijn als ik me rondom beide camera's comfortabel voel.

Ik heb geen tijd want ik ben bezig aan een nieuw nieuwsprogramma van CTV.

Namelijk Zieuws.



Ik heb de artwork gekregen van de programmadirecteur, en de animatie is een container gekocht bij een animatiebedrijf.
Verder is it all me. Ik heb de animatie aangepast, de beelden erin gezet. De Zieuws - Nieuws uit de provincie animatie gemaakt en gepast.
Vervolgens de gehele edit gedaan.

Ik kom dus niet echt toe aan redactionele werkzaamheden. Er zijn wel wat verhalen die ik uit ga zoeken. Maar daar vertel ik pas over als het gebeurd is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten