woensdag 26 februari 2014

Week 2


Ik pak nu ook de camera op en houd me bezig met montage werkzaamheden.
Monteren voor TV is echt iets anders dan monteren voor film of music video's.
Toch laat ik graag doorschijnen waar m'n roots liggen, dus waar ik kan zal ik zeker het gevoel van ritme gebruiken in m'n edits.
Ik ben best blij met m'n 1e resultaten.
Camerawerk gaat me minder goed af, het gaa tniet slecht by all means, maar ik kan er veel beter in worden.
We hebben 2 soorten camera's hier.
De JVC is een uit de kluit gewassen handycam, ideaal voor camjo's klein, compact maar toch een presteerder. Deze lijkt heel erg veelop mijn eigen camera, dus ik kan er redelijk mee overweg.

Ik film een weerbericht voor het voetbal programma and a taste of things to come.
En ja hoor, hij is net aan onscherp want er zit een delay in de focusring (deze is digitaal).
Ook had ik de infamous slurf in beeld (de arm van de persoon die de microfoon vast heeft in beeld).
M'n witbalans was ook niet goed, dus ik heb eigenlijk alle cliché fouten gemaakt.
Dat laatste heb ik opgelost in kleurcorrectie, gelukkig ben ik daar best effectief en vlot mee dankzij m'n ervaringen ermee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten